piątek, 20 maja 2011

Eseje pokonane

Prosze panstwa eseje pokonane. Jak zwykle namarudzilam sie wiecej niz napracowalam i nad bibliografiami spedzilam wiecej czasu niz na samym pisaniu. Psychologia Wam powie, ze rytualy sa jednym z integralnych elementow nas jako ludzkosci i widocznie moj rytual akademicki wyglada tak wlasnie. Chyba jednak badaczem naukowym nie zostane, bo ciagle narzekanie sprowadziloby cale moje otoczenie na skraj wytrzymalosci. Kto wie, moze i ja bym na ten skraj sie zalapala.

W nagrode za zakonczone eseje mam nowa antologie opowiadan fantasy zebrana przez Neila Gaimana i Ala Sarrantonio, kapelusik na jutrzejsze drinki urodzinowe Guru i siatke z zawartoscia H&M (winic prosze wyjatkowo kuszace przeceny - co ja mam zrobic jesli jeden sweterek i jedna sukienka kosztuja razem mniej niz przed przecena kosztowal sam sweterek? chyba grzechem byloby je zostawic takie samotnie wiszace na polce, prawda? przeklete przeceny. osamotniaja ciuchy i jesli sie ma choc troche serca, to nie sposob przejsc obok tego obojetnie. kazdy woli wisiec na polce w grupie, a nie tak samotnie).
Poza tym mam w lodowce jedna tarteletke cytrynowa a do niej krem malinowo-szampanowy. Trzymam ja tam na ozdobe, poniewaz chcialabym jej zrobic zdjecia. Potrzbuje tylko chwili czasu i ... aparatu, bo od miesiaca jestem pozbawiona aparatu cyfrowego. Jak tylko te warunku beda spelnione to zrobie jej zdjecia i potem bez wyrzutow sumienia ja zjem. Tatry cytrynowe to dla mnie odkrycie zeszlego sezonu letniego - Maman jak mi taka zrobila na wsi to wpadlam po uszy i chyba teraz sa jednymi z moich ulubionych deserow. Jednym z tych niewielu ktory lubie i robic i jesc. Mniam.

Na zakonczenie i ze wzgledu na brak wlasnych dziel fotograficznych bedzie zdjecie by Guru, na ktorym jestem ja. Trudno mi bylo z calej sesji wybrac moje ulubione wiec wybralam jedno z ulubionych.Wszystkim przemeczonym uczeniem polecam krotka (i nieskomplikowana) sesje fotograficzna - to zdecydowanie najlepsza forma 'nie-uczenia' sie, kiedy uczyc sie powinno.
Reszta sesji prezentowana jest tu -->Against the Wall<--

Brak komentarzy: